Υπάρχουν μη προνομιούχοι στο εκπαιδευτικό σύστημα; Γιώργος Λαμπρόπουλος.

Συχνά υποστηρίζεται από ανθρώπους στον χώρο της εκπαίδευσης αλλά και εκτός αυτής, ειδικούς και μη, ότι το εκπαιδευτικό σύστημα που έχουμε είναι το πλέον δικαιότερο και δημοκρατικότερο. Σίγουρα υπάρχουν ελλείψεις και προβλήματα, κάποια προσωρινά κενά, όμως, συνολικά το αποτέλεσμα είναι θετικό. Πρέπει κάποιος να κοιτάξει προσεκτικότερα και «από τα κάτω» για να ελέγξει σε ποιο βαθμό ισχύει αυτή η θέση.
Ξεκινώντας από τους μαθητές και τους φοιτητές, το πρώτο πρόβλημα εντοπίζεται στο πλαίσιο των εξετάσεων, είτε αυτές είναι ενδοσχολικές, είτε πανελλαδικές είτε πανεπιστημιακές. Κάθε είδους εξετάσεων ορίζεται κεντρικά, με έναν αυστηρά καθορισμένο τρόπο διεξαγωγής. Η επίδοση όμως δεν μπορεί να βαθμολογηθεί (ή αλλιώς να ποσοτικοποιηθεί) για όλους με τον ίδιο τρόπο. Το ψυχολογικό στρες ακόμα και για αυτόν που μπορεί να ανταπεξέλθει στις εξετάσεις, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά το εκάστοτε επιθυμητό αποτέλεσμα. Υπάρχουν άτομα που εξετάζονται προφορικά, χωρίς να έχει υπάρξει τις περισσότερες φορές ειδική μέριμνα κατά τη διάρκεια προετοιμασίας τους για τις εξετάσεις. Μάλιστα, στο ακαδημαϊκό πλαίσιο, πόσο συχνά οι φοιτητές και οι φοιτήτριες έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν τον τρόπο εξέτασης τους, ώστε να αποδώσουν καλύτερα;
Η συνέχεια εδώ: https://www.lep.gr/yparchoyn-mi-pronomioychoi-sto-ekpaide/

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Τρύγος και το κρασί στην Ελλάδα του χθες και του σήμερα.