Το σχολείο μετά την καραντίνα: συντήρηση ή πρόοδος; Γιώργος Λαμπρόπουλος.

Η υγειονομική κρίση της πανδημίας και η υποχρεωτική καραντίνα, φαίνεται να περνάει σιγά-σιγά στο παρελθόν για τη χώρα μας. Στο πλαίσιο αυτό, η κοινωνία προσπαθεί να «συμβιώσει» με τον ιό, για να επιστρέψει σε μια νέα «κανονικότητα», η οποία φαίνεται από κάθε άποψη δυσοίωνη. Σε αυτήν την κατεύθυνση δε θα μπορούσε να λείπει και το ζήτημα της επιστροφής στα θρανία.
Υπάρχουν πολλές και διαφορετικές απόψεις σχετικά με αυτό το θέμα. Άλλοι θεωρούν ότι το άνοιγμα των σχολείων είναι πολύ ριψοκίνδυνο και αχρείαστο (αν αναλογιστούμε και το χρονικό διάστημα που απομένει μέχρι το τέλος της σχολικής χρονιάς), ενώ άλλοι πάλι πιστεύουν πως είναι απαραίτητο να ξεκινήσουν πάλι όλα τα πεδία της κοινωνικής, άρα και εκπαιδευτικής, ζωής. Τέλος, κάποιοι ισορροπούν και σχολιάζουν το ότι οι τάξεις πρέπει να ανοίξουν μόνο για συγκεκριμένες ηλικίες και με αυστηρότερα υγειονομικά μέτρα από αυτά που μέχρι στιγμής εφαρμόζονται. Το ζήτημα δεν είναι αν τα σχολεία άνοιξαν ή αν δε θα έπρεπε. Το σημαντικό είναι πως θα λειτουργούν και πως φαίνεται ότι θα λειτουργούν τα σχολεία από εδώ και πέρα.
Η συνέχεια εδώ: https://www.lep.gr/to-scholeio-meta-tin-karantina-syntiri/

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Τρύγος και το κρασί στην Ελλάδα του χθες και του σήμερα.