Έχει αξία η τράπεζα θεμάτων; | Γιώργος Λαμπρόπουλος.

Η επικαιρότητα στον τομέα της εκπαίδευσης και της παιδείας συνεχίζει να περιλαμβάνει πολλά ζητήματα. Αύξηση σχολικού έτους, μείωση ύλης, Πανελλήνιες, εργαστηριακά μαθήματα στα ΑΕΙ, πρακτικές ασκήσεις, εκπαίδευση εξ αποστάσεως ή κανονικά. Καταλήψεις, πορείες, κλειστά σχολεία, ανοιχτά με κουβέρτες και παράθυρα. Αξιολόγηση τμημάτων και εκπαιδευτικών, πανδημία, μέτρα και εμβολιασμός. Οι εκπαιδευτικοί όλων των βαθμίδων (όπως και όλοι όσοι εργάζονται σε χώρους με συνωστισμό αρχικά) πρέπει να εμβολιαστούν άμεσα. Ακόμα και η ξένη σειρά South Park σχολίασε με τον δικό της τρόπο, στο τελευταίο της επεισόδιο, το συγκεκριμένο ζήτημα…


Μέσα σε όλα όμως εμφανίστηκε ξανά (και με το νόμο) η τράπεζα θεμάτων, που μάλλον θα ξεκινήσει να ισχύει από την επόμενη χρονιά, γιατί φέτος δεν θα γίνουν (μάλλον) προαγωγικές εξετάσεις. Η συγκεκριμένη τακτική είχε παρουσιαστεί παλιότερα από μια άλλη δεξιά κυβέρνηση, και κράτησε μόλις ένα χρόνο σε ισχύ, διότι η επόμενη κυβέρνηση την κατήργησε. Σε αυτό το τομέα όμως δεν χωρά κομματική συζήτηση: ποιος πιστεύει ότι πραγματικά η τράπεζα θεμάτων μπορεί να λειτουργήσει; Γιατί να υπάρχει και μόνο η ιδέα ότι αυτό το σύστημα είναι καλό;

Η συνέχεια εδώ: https://www.lep.gr/echei-axia-i-trapeza-thematon-giorgos-l/

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Τρύγος και το κρασί στην Ελλάδα του χθες και του σήμερα.